Általános Szerződési Feltételek

 

Az ÁSZF hatálya

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) hatálya kiterjed minden olyan szolgáltatásra, amelyet a Szolgáltató (Zsiborács Dominika e.v., (ÁNTSZ azonosító : BP-02/NEO/05073-3/2023. adószám: 58773774 – 1 – 33), illetve a For Your Move and Health Centrum terapeutái (Megyeri Bianka, Áder Anna Martin Anett nyújtanak a Páciensek számára.

A Szolgáltató mozgásszervi problémák, sportsérülések, neurológiai problémák esetén személyre szabott komplex kezelést biztosít a lehető leggyorsabb és legeredményesebb gyógyulás érdekében. A Szolgáltató szolgáltatásait a jelen ÁSZF és a Szolgáltató Weboldala (https://foryourmove.hu/) részletezi.

A Páciens adatainak megadása

A Weboldal látogatása, illetve a szolgáltatások igénybevétele előzetes regisztrációhoz nem kötött.

A szolgáltatásokra történő bejelentkezés egyben a jelen ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései megértésének és elfogadásának minősül.

A Páciens által tévesen, illetve pontatlanul megadott adatokra visszavezethető téves időpontfoglalásért, problémáért, hibáért a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. Amennyiben a Páciens módosítani kívánja a Weboldalon található időpontfoglaló naptárban vagy telefonon megadott adatait, ezt a következő e-mail címre küldött elektronikus levélben kezdeményezheti: info@foryourmove.hu. A Szolgáltató az adatok módosítása és új időpont kiadása iránt az erre vonatkozó e-mail megérkezését követő három (3) munkanapon belül intézkedik.

Szolgáltatások

A Szolgáltató a weboldalon fent lévő szolgáltatásokat nyújtja, amelyekre a Weboldalon található időpontfoglaló naptáron keresztül, illetve telefonon keresztül, valamint a Szolgáltatónál személyesen lehet bejelentkezni:

A Weboldalon a kezelések vonatkozásában megtalálható fényképfelvételek és videók csak illusztrációk.

A Szolgáltató és a Páciens e-mail útján, telefonon vagy személyesen egyeztetik a kezelések igénybevételének részleteit.

A Szolgáltató a Weboldalon folyamatosan részletes leírást tesz közzé az elérhető kezelésekről. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF-ben írtakon kívül egyéb kezeléseket is tartson.

A Szolgáltató Weboldalán megtalálható masszás és coaching szolgáltatásokat nem a Szolgáltató nyújtja, azonban ezen szolgáltatások helyszíne a For Your Move and Health Centrum. A Szolgáltató ezen szolgáltatásokra, mint a masszás és a coaching semmilyen felelősséget nem vállal.

A szolgáltatások megrendelése, a Felek közötti szerződés létrejötte

A szolgálatások igénybevétele előzetes bejelentkezéshez kötött. A szolgáltatások igénybevételéhez szükséges bejelentkezésre a Weboldalon található időpontfoglaló naptáron keresztül / telefonon / email címen van mód. A szolgáltatások igénybevételét bármely nagykorú természetes személy jogosult kezdeményezni, amennyiben a jelen ÁSZF-ben és az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

A Weboldalon található időpontfoglaló naptárban feltüntetésre kerülnek a Szolgáltatónál rendelkezésre álló szabad időpontok. Az időpontfoglalás a idopont@foryourmove.hu e-mail címre érkezik be. Az időpontfoglaló naptáron keresztül történő időpontfoglalás esetén a Páciens teljes nevét, e-mail címét, telefonszámát rögzíti a rendszer. Az időpont foglalásáról az időpontfoglaló naptár megerősítő e-mailt küld a megadott e-mail címre.

A Szolgáltató a telefonon történő időpontfoglalás esetén, illetve a Szolgáltató székhelyén személyesen történő időpontfoglalás esetén ugyanazokat az adatokat kéri el a Pácienstől, mint amelyeknek a megadására az időpontfoglaló naptár használata során sor kerül. A Szolgáltató a megadott telefonszámon hétfőtől péntekig 9.00-20.00 óráig hívható, azonban a Szolgáltató nem vállal felelősséget, hogy a hívás időpontjában biztosan elérhető lesz, viszont aznap, amikor a Páciens intézi a telefonhívást minden Páciens visszahívásra kerül. A telefonon történő időpontfoglalásról és a Szolgáltató székhelyén személyesen történő időpontfoglalásról a Szolgáltató külön e-mail értesítést nem küld, azonban a Weboldalon található időpontfoglaló naptárban az időpontot foglaltként jelöli meg, amelyről az időpontfoglaló naptár megerősítő e-mailt küld a megadott e-mail címre.

A Felek között a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés a Weboldalon található időpontfoglaló naptárban történő időpontfoglalás esetén az időpont Páciens általi rögzítésekor, telefonon és a Szolgáltató székhelyén személyesen történő időpontfoglalás esetén pedig az időpontnak a Szolgáltató által az időpontfoglaló naptárban történő rögzítésekor jön létre.

A Páciens a Weboldalon található időpontfoglaló naptár használatával, illetve a Szolgáltatóval telefonon vagy személyesen történő időpont egyeztetéssel a jelen ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezéseit elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

A Páciens tudomásul veszi, hogy a szerződés teljesítésének nyelve – a Felek eltérő megállapodása hiányában – a magyar, a Szolgáltató magyar nyelven nyújtja szolgáltatásait. A Szolgáltató jogosult külön díjat felszámítani arra az esetre, ha a Felek előzetes megállapodása alapján a szolgáltatásait bármely idegen nyelven nyújtja.

A Páciens tudomásul veszi, hogy papír alapú, írásbeli szerződések külön megkötésére nem kerül sor.

A Páciens a lefoglalt időpontot az azt megelőző huszonnégy (24) óráig, kizárólag e-mail vagy telefonhívás útján, illetve SMS-ben mondhatja le díj felszámítása nélkül. Ezt követően történt lemondás esetén a Szolgáltató a lemondott terápia 100%-ának az összegére jogosult. A Páciens ezt a díjat három (3) napon belül köteles megfizetni a Szolgáltatónak a díjbekérőjén vagy számláján szereplő számlaszámra történő átutalással. Amennyiben a Páciens nem mondja le a lefoglalt időpontot és azon nem jelenik meg, a díj teljes összegét köteles megfizetni három (3) napon belül a Szolgáltató által kiállított díjbekérőn vagy számlán szereplő számlaszámra történő átutalással. A Szolgáltató egyedi mérlegelés alapján dönthet úgy, hogy elengedi a lemondott vagy igénybe nem vett szolgáltatás kapcsán részére járó díjat.

Amennyiben a Szolgáltató mondja le a Páciens által lefoglalt időpontot, a Szolgáltató semminemű költség megtérítésére vagy kártérítés megfizetésére nem köteles.

A Szolgáltató az időpont bármelyik fél általi lemondása esetén sem kötelezhető soron kívüli új időpont adására, a Páciens a Weboldalon található időpontfoglaló naptáron keresztül vagy telefonon, illetve a Szolgáltató székhelyén személyesen kérhet új időpontot.

 

A szolgáltatások díja, fizetési feltételek

A kezelések igénybevételének díjai a For Your Move and Health Centrumban kerülnek kifüggesztésre, illetve a Weboldalon is megtalálhatók. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a kezelések igénybevételének díját egyoldalúan módosítsa a még létre nem jött szerződések tekintetében. A díjak változása a Weboldalon és a Szolgáltató székhelyén történő megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

A Páciens a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások díját az igénybevételt követően a Szolgáltató székhelyén készpénzben vagy átutalással köteles rendezni. A Szolgáltató nem köteles megkezdeni a kezelés következő alkalmát, amíg az előző alkalom díja nem került rendezésre.

A Szolgáltató a számlázz.hu keresztül állítja ki számláit. A Szolgáltató e-mail útján küldi meg a Pácienseknek a számláit. A Szolgáltató jogosult elektronikus számla kiállítására.

Ha az időpont lefoglalását, így a Felek közötti szerződés létrejöttét követően olyan jogszabályváltozás kerül elfogadásra, vagy olyan hatósági intézkedés meghozatalára kerül sor (deviza-, vám-, adó-, illetékváltozás stb.), amely a díjat kényszerűen érinti, a Szolgáltatónak jogában áll a díjat egyoldalúan módosítani, de csak olyan mértékben, amilyen mértékben a jogszabályváltozás vagy az állami, hatósági intézkedés azt indokolja.

Szolgáltató köteles az előbbi díjmódosításról és annak indokairól tájékoztatni a Pácienst a szerződés teljesítését megelőzően. Páciens az egyoldalú díjmódosítás esetén jogosult a szerződéstől elállni a tájékoztatást követően késedelem nélkül.

A Páciens a lefoglalt időpontot az azt megelőző huszonnégy (24) óráig, kizárólag e-mail vagy telefonhívás útján, illetve SMS-ben mondhatja le díj felszámítása nélkül. Ezt követően történt lemondás esetén a Szolgáltató a lemondott terápiás díj mértékének az összegre jogosult. A Páciens ezt a díjat három (3) napon belül köteles megfizetni a Szolgáltatónak a díjbekérőjén vagy számláján szereplő számlaszámra történő átutalással. Amennyiben a Páciens nem mondja le a lefoglalt időpontot és azon nem jelenik meg a terápia adott díjának teljes összegét köteles megfizetni három (3) napon belül a Szolgáltató által kiállított díjbekérőn vagy számlán szereplő számlaszámra történő átutalással. A Szolgáltató egyedi mérlegelés alapján dönthet úgy, hogy elengedi a lemondott vagy igénybe nem vett szolgáltatás kapcsán részére járó díjat.

 

A teljesítés helyszíne és időtartama

A szolgáltatások nyújtásának helyszíne a Szolgáltató telephelye. A Szolgáltatónak nincs külön meghatározott nyitvatartási ideje, a szolgáltatások, kezelések előzetes bejelentkezés alapján vehetők igénybe, illetve a Szolgáltató székhelyére történő belépés előzetes egyeztetés alapján lehetséges.

A Szolgáltató székhelyén rendelkezésre áll a torna stúdió mellett váróhelyiség egy darab öltöző, zuhany, váró, nem zárható ruhás szekrény. A Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a Pácienseknek, illetve a Centrumba látogató személyeknek a Centrumba bevitt, illetve az öltözőben elhelyezett értéktárgyaiért.

A Szolgáltató telephelye előtt közterületen lehetséges a parkolás, a Szolgáltató parkolóhelyet nem biztosít. A parkolóhelyek rendelkezésre állása tekintetében a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

A kezelések időtartama: 50 perc, amennyiben azok megkezdésére időben sor kerül. A Páciens olyan időpontban köteles kezelésre alkalmas állapotban megjelenni, hogy a lefoglalt időpontban a kezelés elkezdhető legyen. Amennyiben a Páciensnek felróható okból nem kezdődik meg időben a kezelés, a Szolgáltató nem köteles meghosszabbítani a lefoglalt alkalmat. A kezelések során a Páciens a kezeléshez alkalmas öltözéket köteles viselni.

14 év alatti kiskorú személy kezelésére csak törvényes képviselője jelenlétében kerülhet sor. 14-18 év közötti kiskorú személy törvényes képviselőjének előzetes írásbeli hozzájárulása esetén a törvényes képviselő jelenléte nélkül is részt vehet a kezelésen.

A Szolgáltató nem felelős a kezelések elmaradásáért, amennyiben a nem teljesítés, vagy nem megfelelő teljesítés olyan esemény következménye, amelynek során a Szolgáltató ellenőrzési körén kívül eső, előre nem látható körülmények akadályozzák a működését, ideértve különösen – de nem kizárólag – a tűzesetet, árvizet, vihart, lázadást, zavargásokat, háborút, nukleáris balesetet, terrorcselekményt, az eszköz- és anyagbeszerzési nehézségeket, harmadik fél magatartását, kedvezőtlen időjárási körülményeket, egészségügyi veszélyhelyzet miatti korlátozások, lezárások, bezárások vagy munkaerőhiány esetét, kijárási korlátozások, rendkívüli infláció, rendkívüli munkanélküliség, rendkívüli munkaerőhiány, illetve vásárlóerő hiány esetét, a jogi és szabályozási környezetben bekövetkezett jelentős változásokat, előre nem látható piaci eseményeket, valamint mindazon eseteket, amelyek során a Szolgáltató gazdasági tevékenysége észszerűen nem folytatható (együttesen: vis maior). A Szolgáltató a szerződés jelen pontban írt nem teljesítése vagy nem megfelelő teljesítése miatt nem kötelezhető semminemű költség megtérítésére vagy kártérítés fizetésére.

Elállás a szerződéstől

Felek jogosultak a szerződéstől elállni, ha a szolgáltatások teljesítése a Szolgáltató vagy a Páciens oldalán felmerülő bármilyen elháríthatatlan akadályba ütközik. A Szolgáltató a jelen pontban írt elállási jogának gyakorlása miatt nem kötelezhető semminemű költség megtérítésére vagy kártérítés fizetésére.

Adatkezelés

A Szolgáltató a Páciens által rendelkezésére bocsátott adatokat célhoz kötötten kezeli. A Szolgáltató a Páciens adatainak kezelésekor az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről („GDPR”) és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvény és az egyéb adatvédelmi és vonatkozó jogszabályok mindenkor hatályos rendelkezéseinek eleget téve kezeli, és minden esetben megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, amelyek a megfelelő biztonságos adatkezeléshez szükségesek.

A Szolgáltató a Weboldalon és székhelyén közzéteszi a mindenkor hatályos Adatkezelési Tájékoztatóját.

Panaszkezelés

Panasz esetén a Páciens azt személyesen vagy telefonon szóban, illetve a Szolgáltató Weboldalán található kapcsolatfelvétel alatt található Szolgáltató e-mail cím által tudja közölni a Szolgáltatóval.

A panasz szóbeli bejelentése esetén, amennyiben mód van rá, az azonnal megvizsgálásra kerül, és a panasz megalapozottság esetén a Szolgáltató ésszerű időben intézkedik a panasz orvoslása tárgyában. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása annak jellege miatt nem lehetséges, abban az esetben a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és köteles annak egy másolati példányát az Ügyfélnek megküldeni.

Az írásban bejelentett panaszt a Szolgáltató harminc (30) napon belül köteles írásban megválaszolni, elutasítás esetén köteles annak okát részletesen megindokolni.

A panasz elutasítása esetén a Páciens jogosult kezdeményezni a területileg illetékes hatóság, békéltető testület vagy bíróság eljárását. A Páciens betegjogi képviselőhöz is fordulhat. A Szolgáltató a jogorvoslati lehetőségekről az illetékes hatóságok elérhetőségére is kiterjedő módon köteles részletes tájékoztatást nyújtani a Páciensnek.

A fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat a fogyasztónak minősülő Páciens lakóhelye szerint illetékes kormányhivatalok látják el, amelyek listája itt található: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Páciens előzetesen közvetlenül a Szolgáltatóval is megkísérelje a vitás ügy rendezését. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A békéltető testületek listája itt található: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek. A békéltető testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A betegjogi képviselők elérhetőségei itt találhatók meg: https://www.ijsz.hu/kepviselok1.html A Szolgáltató székhelye szerinti betegjogi képviselő: Ivonyné dr. Munk Julianna (julianna.munk@ijsz.bm.gov.hu, +362044899520)

A Budapesti Kormányhivatal I. kerületi  Népegészségügyi Osztálynak elérhetőségei itt találhatók meg: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/budapest/megye/budapest-1

A Páciens jogosult a fogyasztói jogvitából származó követeléseinek bíróság előtti érvényesítésére is polgári peres eljárás keretében, a Ptk., valamint a Polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Egyéb rendelkezések

A www.foryourmove.hu tartalma szerzői jogi műnek minősül. A Weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, többszörözése, újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulásával, a Weboldalra történő hivatkozással minősül jogszerűnek.

A Weboldalon az időpontfoglaló naptár használata feltételezi a Páciens részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra történő csatlakozás, annak hibája vagy a kapcsolat megszakadása miatt következett be. A Pácienst terheli a számítógépe vagy egyéb eszközei, illetve az azokon található adatok védelmének kötelezettsége.

A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF rendelkezéseinek egyoldalú módosítására. A módosítás a Weboldalon történő közzététellel és a Szolgáltató székhelyén történő kifüggesztéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ÁSZF egyoldalú módosítása a már érvényesen létrejött szerződéseket nem érinti.

A jelen ÁSZF, illetve az annak alapján létrejövő szerződés valamely rendelkezésének esetleges érvénytelensége a többi rendelkezés érvényességét nem érinti. A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.

A Felek az esetleges vitáikat mindenekelőtt békés úton, tárgyalások útján kísérlik meg rendezni.

A szolgáltatások jellemzőivel, részleteivel, illetve azok igénybevételével kapcsolatos kérdésekben a Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben rögzített telefonszámon, e-mail címen áll rendelkezésre hétfőtől péntekig 9.00-17.00 óráig. A Szolgáltató nem vállal arra vonatkozóan felelősséget, hogy az e-mail üzenetekre és a telefonhívásokra milyen határidővel tud válaszolni.

A Páciens kijelenti, hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit a szerződéskötést megelőzően alaposan átolvasta, annak tartalmát megértette, külön észrevételt arra nem tett, annak rendelkezéseit értelmezést követően kifejezetten elfogadja, azt magára nézve kötelezően elismeri. A Páciens kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Weboldalon az erre vonatkozó ablak kijelölésével úgy nyilatkozik, hogy az ÁSZF-et elolvasta, és későbbiekben nem hivatkozhat arra, hogy annak tartalmát vele ténylegesen nem ismertették, vagy azt nem ismerte meg.

A jelen ÁSZF-ben, és az annak alapján létrejövő szerződésben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog szabályai irányadók, különös tekintettel a Ptk. és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseire.

A jelen ÁSZF 2023.09.15. napján lép hatályba és határozatlan időre szól.